- Vi kör en snabb diss/fniss, det var länge sen!



Begravningar - Hemskt bara. Hatar!

Uggs - Usch, så kommer dom där fula skorna tillbaka. Varför tycker människor dom är snygga? Folk går snett i dom, det ser ut som man har storlek 45 i skor typ? Vad är snyggt med dom? Kan någon förklara det? Snälla tjejer, köp bara ett par stövlar istället! Mycket finare. Okej, ljusrosa uggs med sån där söt rosett där bak som finns på Dinsko. Dom är lite gulliga, ett par sånna skulle kanske jag kunna använda tom. Men dom här svarta och bruna? Asfula!

Snö som smälter bort på 1 dag - Helt onödigt bara. Gillar inte snö överhuvudtaget, killarna blir knas och ska bara mulas, det är kallt ute och aa. Men hellre att den ligger kvar än att den smälter bort efter 1dag och det bara blir slask och äckligt så man blir blöt.


Solarium - Okejokej, jag vet alla chanser men cancer hit och dit. Men jag säger som alla andra, varför skulle det drabba mig? Okej, det drabbar flera. Inge bra det inte. Men man behöver ju inte pressa i timmar varje dag, eller? Man får en fin brunfärg och jag haaaaatar som sagt att vara blek, usch. Kan inte sola solarium nu tyvärr pågrund av piercingen men, snart så! Och sen om min mamma läser det här kommer hon börja bråka med mig igen om det..

Canada goose - Älskar jackan. Hade den förra vintern med och den är lika bra i vinter med. Snygg också! Älskar luvan, jättemysigt att pussas under den med .. en person! Och bästa  skyddet när killarna försöker mula en?! Lovar, ingen kommer åt en. Fniss!

2010 är snart slut - Guuuud vad skönt! Lite mindre än 2månader kvar.  Allt gammalt är så över. När ett nytt år börjar blir det som en ny vändning i livet. Allt blir nytt. Allt är så gammalt, man säger "Det hände förra året" haha gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0