- 22.13



Ful gammal bild, men hittade ingen annan. Fint hår har jag iallafall!

Johanna drog härifrån lite över 12idag tror jag. Sen kom Mats hit. Jag, mamma, Tindra och han var uppe hos mormor och fikade lite med några. Sen drog vi hem, Mats hjälpte mig med träningscykeln vi fått hem. Så har cyklat 40min ikväll, hann inte en timme eftersom pappa och dom skulle komma så ville redan vara klarduschad då, haha hann precis. Well, sen har dom varit här hela kvällen så har varit social med dom. Höll på att somna i soffan förut, men pappa väckte mig lite innan dom skulle åka så nu är jag plötsligt aspigg, konstigt men sant. Skönt att man inte har läxor eller något piss förän på onsdag, då är det spanska som gäller så hem med den boken imorgon. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0