- 00.05



Sitter och smsar med lite folk. Trevligt! Helgen har varit bajs. Imorgon är det skola iallafall och heeeelvete jag har inte skrivit på min självbedömning eller vad det heter som skulle varit inlämnad i fredags, orkar jag det nu? Asså nä.. Jag gör inte det! Haha. På Tisdag är vi lediga, eller jag ska vara i skolan 15.30 till 16.00, utvecklingssamtal. Är inte ett dugg orolig över det, har fått godkänt i allting satt. Vem är grym här? Haha. Imorgon börjar jag 09.00 iaf, skönt! Åker med mamma sen hämtar vi upp Johanna också. Ska hem direkt efter skolan i vilket fall. Måste planera lite inför halloween med Johanna, hoppas på att det blir som de senaste åren att vi sover hos någon och ser as läskiga filmer! Haha, eller kollar och kollar.. Sitter med en kudde för huvudet annars, haha gulliga vi är! Nej men nu måste jag sova i vilket fall. Ska bara tvätta ansiktet, puuuuuuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0