- 15.54



Skoldagen igår var väl helt okej. På idrotten hade vi spökboll, fick en boll ashårt på huvudet. Gjorde ont som fan ett tag! Menmen. Rasten sen fick jag  panik, trodde jag glömt mobilen på idrotten men sen hade vi slöjd i vilket fall, hittade mobilen då. Hade lagt den i BH:n för andra gången i mitt liv typ, haha brukar aldrig ha den där. Obekvämt bara! Men min lärare tog ändå min mobil på slöjden, Gurras fel! Vi stod och diskuterade om att jag aldrig ljög, haha! Min lärare bara, Karolina som har så ärliga blå ögon. Gurra bara aavisst! Du skulle bara veta. Så kom massa gammalt upp, hahaha! Skojar inte om att Johanna och Diana garvade, well. Sen sa han att han fått veta en massa sånt av Matte i början av terminen, så ringde han och han fattade ingenting och a, eftersom jag pratade i telefon tog ju läraren min mobil så herrå med den, den fick ligga i lådan hela lektionen. Stackars! Jag och Gurra råkade ha sönder en av dom där damsugsgrejerna ovanför bänkarna också. Skickligt! (y) Johanna anklagade bara mig på slöjden för att inte jobba, så jag satte igång. Kom så långt att jag skulle göra mönster med brännpennan på pinnen vi ska ha till någonting. Så satt med Diana och gjorde det. Tills Gurra fick tråkigt och gjorde så jag hamnade efter igen eftersom han drog ut kontakten till brännpennan ett antal gånger. -.-

What ever, sen träffade jag och Aldin. Kortisen själv! Vi skulle gå och mäta oss hos skolsyster eftersom han vägrar inse att jag är längre men nej, då bangade han ur på det. Mupp! Well, sen på engelskan satt jag och Jojje och arbetade ihop. Flossi var inte där så. Vad hände mer? Vi satt med killarna på lunchen och hade gaaaaalet kul, länge sen jag skrattat så mycket i skolan asså! Och när Jojje tappade banan, nä fan höll på att dö då, seriöst. Haha! På SO:n sista 10min körde vi någonting, man ska typ komma på ett land, stad, djur och artist på samma bokstav som läraren väljer ut. Jag bara skrek Björn på B! Haha smart, vi var fyra lag och tre av dom lagen med oss då också tog björn då.. Typiskt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0