- 17.34



Var i Björkhagen i helgen och sov där fredag till lördag. I skolan hände väl inte mycket, blev fett irreterad på Diana som tog min plats på SO:n -.- Whaaaaaaaat ever. Efter skolan drog jag och Johanna ner till Tumba. Träffade Adde där så vi stod och pratade med han till hans farsa kom sen kom Della och Julia med bussen så pratade även med dom lite. Drog till bussen sen, Johanna var as irreterad på att det inte fanns några platser, haha. Träffade Hampus på bussen. Ja vad hände sen, var i Vårsta ett tag sen drog jag och Johanna hem till var och en eftersom jag skulle bort. Min kisse har varit försvunnen sen igår morse, varit as orolig för han sen dess. Hittade han däremot idag när jag var ute och letade efter han, stackarn satt högt upp i ett träd. Älsklingen. Troligen blivit uppjagad dit av grannens hund, suttit där hela eftermiddagen och försökt locka ner han men inte, om han inte kommit ner innan Onsdag får brandkåren komma och ta ner honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0