- 18.04



Det har varit en helmysig helg. I skolan i fredags hade vi annars Soläxförhör som gick sådääär, haha! Vi hade musikprov också, vilket gick skitbra! Kändes så iaf.Var lite nervös i början eftersom jag inte fattade en grej vi övade på förra våren,men Gurra förklarade sen så det gick super! Tror jag iaf, om han inte ljög för mig.. Well, sen fick vi veta hur det gått på Origenteringsprovet, haha fick 10/16 rätt, precis godkänt! Så slapp göra om, haha till skillnad från Diana! ;) Aa var väl typ det. Pratade i telefon igårkväll med Johanna, saknar den knäppisen. Vi var osams förra veckan, blev sams igen till förra helgen men sen vart hon sjuk hela den här veckan. Kan säga att jag inte pratat med henne irl på två veckor typ. GALET VERKLIGEN, HELT SJUKT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0