- 21.47

Vi hade skolfoto idag! Katastrooof, haha. Hela dagen jag bara, jag är antingen bland dom kortaste av dom som är längsta vilket betyder att jag kommer få stå högst upp i mitten ELLER så är jag längst bland dom mellersta och då får jag sitta ner längst ut, bajs. Och självklart ville jag stå! Men nejdå, jag fick sitta. Första gången i hela mitt liv. ÅH HATAR! Jag ställde mig bland alla dom längsta i klassen för att få stå där, så säger han åt Madde att ställa sig. Jag bara ställde mig på tå för han skulle se mig typ, haha mobbad jag är. Sen han bara ja och du, du kan sitta här. Jag bara NEJ! Typ skrek, alla bara började garva. Snäll klass jag har. Jag satt och beklagade mig för Flossi som hamnade brevid mig, haha uuuusch ville inte sitta.. Och så fort kortet var klar, alla bara; HAHA KARRO FICK SITTA! Min klass kan dra åt helvete ibland. Var galet sur! Måste jag äns nämna att Gurra var värst med att mobbas? Stog och drog i Matte och började nästan gråta, haha mupp jag är. Sen kom Aldin och inte fattade vad det var med mig. Sen kom Thomas upp för trappan också som hade tagigt foto innan som det ungefär såg ut, jag bara THOMAAAAAAS! Sen när han skulle visa mig kom hela klassen,haha galet. Man såg typ ingenting av fotot eftersom alla puttade bort en för alla ville se, men kan ju sätta hur mycket som helst på att det blev bättre än ensamma fotot. Fyfan säger jag bara! Inte min dag att bli fotad på asså, verkligen INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0