- 21.59



Ska alldeles strax prova ut vilken tröja jag ska ha tills imorgon. Kolla så mamma tvättat jeansen, annars dööör jag! Tänker inte gå med förstora jeans,never. Haha sen ska locktången med. Ska ha lockar, självklart och mittbena! Jag gillart. Som en viss person skulle sagt. Haha. Aja,imorgon börjar vi nio men jag har inte lust att gå upp tidigt och skit för jag ska hinna duscha så tänkte gå och göra det nu. Sen slutar vi runt 13.00 imorgon redan eftersom vi ska ha konsert. Jag och Johanna ska hem till Diana sen har vi återsamling vid 17.00 igen.  Tror det bara är jag och Johanna som ska till henne? Hoppas det med. Orkar inte med några andra haha. Sen har vi två konserter på kvällen sen drar jag hem och sover. Zzzz! Eller först och främst ska jag få ner Hugo som fortfarande sitter uppe i det där jävla trädet, kanske blir så att jag går upp tidigt imorgon med för att försöka få ner honom. Grät fan igår av oro över katten så ni kan ju bara ana idag hur glad jag blev när jag hörde hans röst då jag ropade på han. Det var verkligen L Y C K A!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0