- 22.10

Sitter och smsar med H. Ska strax slita mig från det och gå ner och duscha. Måste få tag i Johanna också,människan måste komma till plugget om jag så ska sliiiita henne upp från sängen! Vi har lite att göra imorgon om man säger så. Haha måste tilllägga att Diana är sjuk i huvudet, HAHA! Hon bara, ja tänk dig vad du missar när vi åker utomlands i nian.. Jag bara, tänk dig hur mycket som kan ändras dit. Hon bara; Ja.. "en viss människa" kanske har fått rynkor? HAHAH TRODDE JAG SKULLE DÖÖÖ! Sjuk människa, bara helt sjuk är hon! HAHAH. Well, jag saaaknar bebis. Ska försöka träffa han i veckan. Så det blir bra, men nu ska jag slita mig från att messa me han och duscha. Puuuuss!

ÅH JUSTE! Det var 10/10/10 idag. Liiite coolt?! :) Försökte övertala Diana att hon skulle haffa sin älskliing men inte.. Dom är sånna muppar dom där två! Men jag ska inte klaga. Jag tillhör ju dom som inte heller vill ha förhållande, haha.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

fin blogg (:

2010-10-12 @ 00:01:54
URL: http://www.jenfajempa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0