- 22.17



Skoldagen gick bra, somnade på SO:n på Matte bara, inge braaaa! Men what ever, hade någon genomgång för matteprov med Thomas. Gick väl helt okej. Thomas är dum nog att inte lägga upp skolfotot på facebook, för han inte har tillstånd från alla.. Asså daaaaamp! Jaja, kanske bra det om det ändå är hemskt? Hände ingenting särskillt idag annars. Var bara en helt vanlig dag bara. Jag och Isak teamade eftersom vi båda är tvillingar i stjärntecken, fett tuuuuuuffa! Gurra och Matte fick inteeee veta vad jag messade till vissa personer, bara Isak. Höhö! Diana var lika galen som vanligt, jag tycker Maddes tändare är skit sexig och Matte har fått någon knäpp idé om att han inte kan gå mellan mig och Gurra, Aldin kunde stå och dricka vatten utan att dränka mig med vatten idag, duktig kille! :) Annars då, sitter här med helt blandade känslor. När jag tänker på allting är mitt liv skitbra, Jag trivs med mig själv. Har varit ovanligt glad nu dom tre senaste dagarna, ska provrida häst i helgen troligen som jag ska bli medryttare på, snart får man hem spinningcykel så fårt pappa kan komma med en, jag var brun till skolfotot, det går faktiskt as bra i plugget. Ja, allt rullar på bra! Sen finns det en sak, som bara hugger till inom en ibland. Och kan förstöra all glädje på några sekunder.. Åh vad jobbigt allt ska va! Nej, ska lägga mig i sängen, lyssna på musik och smsa. Tycker jag behöver det! Ska få Johanna att komma till skolan imorgon med. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0