- 23.18



Ska alldeles strax in i duschen. Sitter och skriver med lite folk på chatten på facebook. Smsar med Hampus med. Imorgon blir det skolan igen. Usch, ser inte fram emot det. Inte om det blir snö heller som alla säger! Då kommer inlägget börja såhär imorgon: Hej blev mulad idag lala.. Asså ååååh! Skrev på min facebook förut någonting i stil med ofta det ska bli snö imorgon? Det första Kevin skriver på msn. Ska mula dig!:D Men bara jippi.. Eller inte. Nej men efter skolan vet jag inte vad jag gör. Lär jag väl se. Börjar vid Tumba scenen iallafall, vi skulle göra någonting där. Trååååkigt! Måste smsa Diana och fråga vart vi ska mötas. Ska kolla om mamma kan skjutsa upp mig till henne eftersom mina bussar aldrig funkar eller, haha ska jag va ärlig hatar jag att bussa själv och Johanna ska till tandläkaren imorgon så det är så det ligger till. Men gud vad jag skriver en massa skit som inte betyder någonting. Jag vet att de flesta bloggare gör det, egentligen. Vem bryr sig om min vardag och tankar? Haha. Ska duscha nu. Puss på rumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0