- 23.34



Varit i skolan hela dagen. Hade origenteringsprov på morgonen, haha gick väl sådär. Vi hade inte fått ut lappar eller någonting om tecknerna så jaaaaa, rätt mycket gissande blev det. Sen fick vi gå när vi var klara. Låg nere vid skåpen och pratade i telefon tills Diana kom, sen gick vi runt lite. Hade slöjd, gick helt åt helvete. Mitt humör var helt upp och ner. Fick sitta och runka av en sån där pinne, haha nej driver! Men vafan, det var killarna som började tänka snusktankar om det.. Sen drev våran lärare sönder med Diana som vanligt, galet kul! Slutade med att min pinne gick av på mitten iallafall, Lyckat! Gurra gjorde samma sak förra veckan eller vad det var, så ensam var jag ju inte iallafall, haha! På lunchen snodde jag Aldins klubba, snacka om att killen dampade, haha sötis. Nej men hände inte mycket mer, vi fick sluta 40min tidigare från SO:n så mami smsade och undrade om jag ville ha skjuts, och ja. Varför inte. Så åkte med henne, gick och la mig direkt i sängen när jag kom hem och sov. Mys! Sitter just nu och smsar med lite folk och frågar om bra filmtips, ska sätta på någon film och krypa under en filt i soffan, somnar säkert där så bäst att ta bort sminket först. Pyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0