- Hjärtat mitt.



Jag vet att jag behandlade dig orättvist. Du hade rätt om det. Men jag är rädd  för att bli beroende av någon efter allt det gamla. Jag gillade dig som fan och gör det fortf. Men du är värd bättre. Det vet jag med även fast jag vägrar visa det. Ditt leénde är det finaste som finns, när du ser på mig ryser jag i hela kroppen. Jag vet inte när jag ska förklara allting för dig. Varför jag gjort som jag jag gjort. När jag är redo för det ska jag väl det,så småningom. När jag gör som jag gör, är det bara för du ska bry dig. Fastän det kanske är på ett dåligt sätt kanske som mina vänner säger. Jag sårar dig bara. Men jag älskar dig, fortfarande. Tro inget annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0