- Man förstår inte hur mycket någon betyder förän den är borta.



Hur förklarar man när ord inte räcker till om hur mycket jag älskar dig? Och framförallt.. Saknar oss. Men det spelar ingen roll, det var mitt fel. Jag lägger ingen skuld på dig alls. Kommer kämpa för att få oss tillbaka, jag har lyckats förr men nu vet jag inte om jag gör det. Man får inte hur många chanser som helst hur mycket jag än bevisar saker och ting för dig och även o du gillar mig hur mycket som helst. Det handlar inte om dig, det är bara så att jag blir så grymt osäker och gör saker utan att tänka mig för. Jag är rädd för att vara i ett förhållande, kanske därför det alltid går som det går. Men jag vet iallafall att jag a l d r i g tänker svika dig igen.


Kommentarer
Postat av: emilia was here (A)

Hej ska vi följa varandra kram :) ?

2010-10-14 @ 21:42:11
URL: http://emiliafredriksson.blogg.se/
Postat av: sanna

hej, jag följde din förra blogg. vill följa din fortfarande, men hade missat att du hade ny blogg! jag lägger tilld ig på bloglovin, lägger du till mig, puss!

2010-10-16 @ 11:29:47
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0