.

Vet du? Säg att jag varit taskig men vad har jag egentligen gjort? Helt seriöst. Du har sagt att det varit lugnt, att det varit okej. Du har varit MED oss. Sen kommer du mitt från ingenstans med att det är så förbjudet. Jag fattar inte? Varför har du inte sagt det innan? Är det jag som är taskig då? Okej, du sa innan att du inte gillade det, för ett halvår sen ungefär. Men sen nu i höstas har du sakt gång på gång "Det är lugnt." Om du säger att det är lugnt och jag får känslor för han? Sen plötsligt är det helt förbjudet. Det är bara sjukt. Och vem är det som är taskig då? Och jag tänker inte säga förlåt, för jag har ingenting att säga förlåt över vad jag vet just nu. Men jag orkar inte bråka. Du gör som du vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0