- 18.12


Gammal bild..

Åkte till skolan senare idag. Var hos veterinären med min misse idag. Killen mådde inge bra! Var ingenting allvarligt, han fick avmaskning sen var det klart. Så nu ska han piggna till, skönt. Skär i hjärtat när han mår dåligt. Well, kom till skolan lite efter tio. Fick gå igenom matteprovet jag gjort igår med Thomas.Hade bara tre fel :O Haha fan bra för att vara mig på matten, så hoppas väl på att jag får godkänt nudå. Vilket jag tror. Annars idag i skolan hände det väl ingenting speciellt. Vi hade NOprov, som gick sisådär. Nej,jag hade inte pluggat. Förlåt mig då! Jag och Diana hade roligast på NO:n, den tjejen asså! Ingen kan få en på bättre humör. Haha, satt och skratta åt allt. Tråkigt liv! Sextant och raket var kul det med, haha galen NO lektion. GALEN! Jaja, efter lektionen så drog jag till tumba. Sen efter det drog jag hem nästan direkt, mötte kussen på bussen. Trevligt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0