- 23.42



Vad gör man denna fredag? Nu sitter jag i vilket fall och skriver på facebook med vissa. Det var ju snö ute idag. Sjukt att snön kom redan den 22okt. Eller? Jaja, och visst. Jag blev mulad. Underligt va? Kommer till skolan och killarna stod där och diskuterade. Jag bara ni kommer inte mula någon, det kommer försvinna? Gurra bara, vi säger så Karro. Sen innan Svenskan så sitter jag och Johanna vid intren. Jag vägrade gå ut. Så kommer Jojje in och man bara ser snön. Jag bara drog på mig luvan och skrek, men hjälpte det? NEJ! Sen kom Aldin med så aa. Hej jag hade smink i hela facet och blött hår. Sen kom Gurra också. Började nästan gråta då. Haha nej men a. Annars då. Johanna drog hem från plugget. Jag och Diana hade panik. Haha, galen dag. Vi hade iallafall håltimme första timmen typ, hade ingen idrott. Jag, Diana, Gurra, Jojje, Isak, Jossan och Sarah satt uppe i ett klassrum och körde kört. Eller D, G,J och I körde. Orkade inte skriva deras namn! Haha jobbigt. Isak visade sina kort hela tiden så Gurra såg dom, haha sen tyckte han det var fusk. Galet kul! Jag var inte med, för det första kunde jag inte det dom körde, för det andra är jag en sån jävla dålig förlorare så det finns inte. Haha juste! Fick höra världens roligaste grej av Johanna idag. Gud vilken brud asså. Stackaaaarn! Haha trodde jag skulle dö av garv. Well, jobbig kväll har det varit i vilket fall. Sitter och lyssnar på Håkan Hellström. Blivit kär i en av hans låtar - Jag hatar att jag älskar dig. Vet ni? Jag gillar alltid låtar överdrivet mycket när texten passar in iverkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0