- 21.38

Gud vad skönt att sitta vid en dator igen, haha gillar! Nej men våran dator gick ju sönder när åskan slog ner här sen gick min andra dator sönder vilket var väntat och a, har haft mobilen att leva med inne på facebook sen dess! Haha, men nu har vi fått låna e dator ett tag iallafall. Skönt! Tråkigt bara att inte ha några bilder på den här, så kommer nog inte blogga något speciellt mycket. Kommer inte ihåg vad jag gjort så mycket, haha. Hade en rolig helg iallafall. Sen i måndags, vafan hände då.. Eh, ingenting? Haha. I tisdags sista timmen var vi i badhuset, simmade några längder och blablabla. Sen fick vi göra vad vi ville i typ 40min. Jag, Diana och Florence underhöll oss med Mattes vattenglasögon eller vad det heter, HAHAH! Bäääästa. Sen var det bara jag, Diana, Matte och Gurra kvar. Så vi satt i någon sån där flytgrej, eller hängde på den i mitten. Så sätter Gurra benen runt mig och bara drar ner mig under vattnet, trodde jag skulle döööööö! Fyfan asså,haha. Och släppte gjorde han ju inte heller, så jag fick ju kallsupar nästan massa med gånger, fyfan! Sen kom våran idrottslärare och skulle välta den där, fick den rätt i huvudet och jag vet inte vad, haha! Efteråt gick vi in till killduschen med dom, bara för att snacka! Så kom våran idrottslärare in, haha pinsamt! Sen drog jag och Diana till henne och chillade. Lyssnade på musik, pratade om allt möjligt och gjorde käk. Mys! Sen på kvällen drog vi ner till fotbollsplan i Storvreten och kollade på blandannat P97 när dom spelade. Trodde jag skulle frysa ihjäl! Så jävla kallt och Diana var bara dum i huvudet igår asså! Haha skrattade så jag grät. Gurra tyckte vi gjorde lebbhög,hahah mupp. :) Jaja, och idag äsch vi tar den dagen i nästa inlägg, blev mycket tråkig text nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0