- 16.35



Hejj.. Johanna drog för någon kvart sen, så fastnade här efter det. Skrev ingenting igår, hände ingenting speciellt heller. Var i skolan hela dagen, Gustav hade min skåpnyckel och jag fick inte tillbaka den förän vi slutade typ, så ja.. Inga grejer med mig till lektionerna och det var faktiskt Gurras fel! Haha well, sen solade jag och Johanna efteråt och åkte hem till mig. Idag har vi varit på någon cirkus i skolan, var fan inte värt det alls i den jävla buss vi fick sitta i, hur mycket folk som helst och varmt som in i helvete. Påvägen hem var det iaf bättre, satt längst bak med Aldin och Madde blandannat. Sen drog några upp till skolan igen. Johanna, Florence och Tove gick runt och satte upp lappar om vårat "disco" vi ska ha för dom små, jag och Aldin hängde med rätt bra där bakom dom, haha! Ska bli skitkul faktiskt. Och sen åkte jag och Johanna hem till mig, satt bara och fördröjde tiden. Jag packade lite inför Björkö som är imorgon, ÄNTLIGEN. Längtar galet! Johanna tycker jag är världens segaste på att packa, haha! Så kanske ska sätta igång.. Så det blir klart någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0