- 16.50

Halloj. Sitter och smsar med några och lyssnar på musik just nu. Fryser som utav helvete! Killarna duschade mig idag på idrotten, fuck dom! Allting började med att jag och Diana var inne i deras omklädningrum när jag skulle driva och putta in Diana. Haha! Men det gick inte så bra, så skulle vi försöka få in Matte men han litade inte på oss, haha tur för han! Sen följde Jojje med ändå, men så tänkte han putta i mig i duschen. Vilket han gjorde! Och satte på vattnet, men sen kom jag ju undan. Sen gick det helt åt helvete när både Gurra, Jojje och Matte skulle få i mig i duschen och ja.. Jag var helt jävla blöt, det bara rann vatten från min kläder asså damp. Hade inga gympakläder heller.. Så fick låna Johannas mjukisar hon haft och en stor tröja, äääääääälskar dig bästev!

Annars då, hade bokredovisning på morgonen. Sen hade vi musik, och förlängd SO så vi slutar tidigare på fredag. Skönt! Sen idrotten som var grymt kul, vi var inomhus och gjorde vad vi ville. Drog ut massa stora bollar och sprang in i varandra, haha. Matte och Gurra låg och kittlade mig på tjockmattan så jag grät, usch vad hemskt det var. Skrek Johanna för full hals, haha min livräddare! Fick skjuts hem av Johannas mamma sen, ikväll blir det gymmet! (y)

Gammal bild på mig och Johanna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0