- 16.59



Ligger och myser med Hugo. Världens finaste kisse! Är barnvakt åt Tindra också, men hon tittar på TV. Förskyld är man med, har lust att bara lägga mig på soffan och sova haha. Brosan drog precis ut för en stund sen. Vart i skolan hela dagen. Rätt okej dag! Jag och Diana gick heeeeeeeeeeeeelt fel på Origenteringen, HAHA! Ramlade gjorde man också, fyfan vad hala stenar kan vara på morgonen kan jag säga. Har världens största blåmärke på knät. Skitfult! :( Kom 20min försen till slöjden pågrund av det med. Skickligt! (y) Annars har dagen rullat på som vanligt. Vi fick sluta 10 min tidigare eftersom vi varit så grymt duktiga, haha! Fick skjuts hem av Niklas sen. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så jag kan gå och soooooooooova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0