- 18.28


Idag hela dagen var vi på någon Workshop i Fittja. Var väl helt okej. Gurra gick och filmade as länge, typ en halvtimme tror jag.. Blev galen på han! Haha. Sen blev vi indelade i grupper, jag var med Diana så det var ju lugnt. Vi skulle typ skriva om en massa skit som hörde om Våld. Kul, eller inte. Skittråkigt! Well, sen drog vi tillbaka till skolan. Var inte där förän 13.00, hade lunch då helt själva, haha mobbade vi är. Sen hade vi engelska. Låg och sov på Gurra hela lektionen kändes det som nej men a. Efter skolan drog jag med Johanna ner till Tumba där vi tog bussen till Vårsta. Tim och några gick på den med! Sen följde Johanna med mig hem. Vi satt typ i soffan och kollade på film med min lillasyster och pratade om allt möjligt. Mysig dag!

Jag är den enda som sitter, HAHA! Någon dag i våras utanför skolan iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0