- 19.17

Skoldagen gick jättebra idag. Hann klart steg 1 på musiken, måste säga att teorin går skitbra mot förut. Vi hade spanskaförhör idag, neeeej! :( Hade inte övat ett piss, men det var skitlätt ändå. Haha lyckades få hjärnsläpp på "Jag bor med min familj" vilket är Vivo con mi familia. Och haha, jag bara Comida mi familia. HAHAHAH! Har absolut ingen aning om varför jag tog det, hahah gaaalet! Kändes ju helt fel när jag satte mig och jag bara Johanna, vad är comida? Hon bara mat? Skrev du det? HAHAHAH. Rolig jag är! Min spanskalärare kommer tycka jag är sämst, haha. Fick tillbaka förra veckans förhör med, 25,5 rätt av 26. Inte dåligt där! Efter skolan var jag med Gurra en stund. Drog hem vid 20 över 6, han skulle ha träning. Åkte hem direkt, måste plugga ikväll. NO läxförhör imorgon och jag kan ingeeeeeeeenting typ!


Haha gullig bild! Inteeee.. Bjuder på den, tagen precis. Sminket är inte snyggt längre och jag är bara trött, duschen snart? Arrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0