- 19.56



Vad säger man om dagen? Försov mig. Var inte på spanskalektionen. Kom till Thomas mattelektion sen, satt med Diana och Madde och bara tråkade igenom hela lektionen. Lala, vad gjorde vi mer? Kollade på Harry Potter på engelskan, det var fan höjdpunkten att få se Malfoy! Så jävla snygg kille. Träffade Aldin äntligen också, han har ju varit bortrest, sjuk massa skit den ungen. Haha! Jag och Diana gick runt, runt och klarade oss igenom alla lektionerna i vilket fall. Älskar dig gumman! Vi hade mentorstid också, vi skulle skriva ett brev om oss själva. Satt med Diana, Gustav och Matte. Slutade med att Gurra och Matte satt och kastade sudd på mig, lyckat! Sen hade vi NO, hade någon vikari. Gjorde ingenting på hela timmen men fick ändå inte gå hem. Gick ner till bussen sen och pratade med Aldin i telefon, tjafsade lite med han men det löste sig. Sen kom Seffi dit så tog bussen upp till Bremora där jag träffade Tim. Sen lite efter fyra, typ halv fem drog jag ner till bussarna. Satt där och lyssnade på musik tills mamma kom sen åkte jag hem. Varit hos min mormor med släkten ikväll, ska snart gå och duscha sen sova. Orkaaaaaar ingenting just nu känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0