- 22.02

Började 9 idag. Hände egentligen inte ett piss i skolan. På SO:n diskuterade vi valet, som jag iår faktiskt lyssnat väldigt mycket på. Eller väldigt var väl att ta i, men mycket! Nästa gång det är val ska ju fan jag rösta. Är 18 då! Haha, galet.. Helt seriöst. Efter NO:n hade jag frågat ut Matte om några saker och så la Isak skönaste komentarerna, trodde jag skulle dö. Skratta så jag grät! Haha. På idrotten hade vi origentering, inte äns värt att ta med idrottskläder. Gick iallafall med Matte, pratade om allt mellan himmel och jord medans vi gick runt där. Vet ni förresten att jag hittat flest sånna där origenterings blablabla skit? Såg det idag på min idrottslärares lista. Fan vad grym jag är!Eller inte, fattar inte riktigt hur det gått till men what ever.

Efter skolan åkte jag och Johanna hem med hennes mamma, lämnade Philips sovsäck där som Johanna haft sen i somras när vi tältade. Sen åkte vi hem till var och en, var meningen att jag och mamma skulle på husvisning idag men somnade i soffan. Har tränat nu ikväll på spinningcykeln, den funkar inte riktigt men lite. Aa knas att förklara, den är egentligen pajj men min mosters man har fixat den så han behöver bara spänna till den så den är mer motstånd på så funkar det skitbra sen! Äääääälskar. Nej men vet ni, nu ska jag lägga mig i soffan och se på film och smsa med lite folk. Puss! 

Älskar dig bästevän..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0