- 22.17

Så.. Nu är jag klar med packningen! Nästan iaf, har inpackning i håret nu. Ska ha det över natten. Så upp tidigt imorgon när man ska hinna duscha. Sen åker jag till skolan och möter min underbara klass, sen tar vi bussen till Björkö! Fyfan vad jag längtar, första dagen i skolan jag bara; Åh jag längtar till Björkö! Och nu är det IMORGON, fatta, galet! Haha, tiden går sjukt fort. Well, sover med Johanna, Diana och Madde där.. Eller sover och sover, det tror jag väl inte vi gör så mycket men iallafall. Och för er som inte vet, så åker vi i musikklasserna varje år till Björkö i början på September. Vi sjuger och bara har kul där borta! As härligt är det, älskar! Bjuder på tre bilder från förra året när vi gjorde "spökrunda" när vi var äldst, hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0