- 22.29

Sebastian Krantz är bääääst! Har precis kommit ut ur duschen nästan, sitter här och bloggar nu med älsklingskissen i knät. Kom precis på att jag haft han 1 helt år nu, tiden går fort! Imorgon ska jag till skolan, tror inte vi har någonting speciellt imorgon? Får hoppas på det bästa. Är dödstrött så ska snart sova. Ska först smsa med lite folk bara, min mobil håller på att gå i tusen bitar. Knappar lossnar hit och dit och gah, inkorgen är full. Går inte att komma in i den. Men det kanske är bra, kanske är därför jag glömmer en viss person mer och mer. Är lättare att glömma när man INTE KAN läsa igenom alla sms gång på gång och bara minnas tiden igen. Jag tillhör inte dom som raderar, och det kanske ni förstod när jag inte kommer in i inkorgen. Haha, ÖVERFULL! Well, vi hörs imorgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0