- 22.43



Sitter just nu och kollar på folkrace. Haha, dom visar det på TV! Har aldrig fattar varför man vill åka det, tycker det skulle vara skitläskigt.. Men faktiskt, det ser rätt kul ut. Egentligen! Om man vet att man inte kommer åka av vägen eller något så ja, lätt att jag skulle åka det! Haha. Idag var man annars i skolan hela dagen. Hände väl ingenting speciellt förutom att Gurra och Adde kladdade ner hela mitt skåp med wax och sen sprutade dom på parfym. Så ja, det ser jävligt kladdigt ut numera och luktar parfym som utav helvete, men den luktar gott så tummen upp för det! (y) Sen har jag, Johanna och Diana diskuterat Björkö med Nattis och Camilla. Det kommer bli så jäävla kul! Längtar galet alltså. Hade gympa sista timmen, jag och Diana gick med Gustav som inte får springa istället för att springa själva, sen gick vi runt där lite vid gula spåret sen hade vi origenterings blablabla skit som vi inte fattade ett piss av, eller inte i början iallafall. Sen var jag och Johanna på gymmet nu ikväll. Det var allt som hänt idag. Nu ska jag fortsätta smsa med mina två söta killkompisar och plugga spanska, läxförhör på onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0