- 22.47

Seg uppdatering. I know. Fick bli så idag! Min älskade mormor har fyllt år så har varit och grattat henne nu på kvällen med släkten. Hade faktiskt kameran med mig upp, men tog inga bilder. Ops. Well, kusinen var där. Så satt och snackade om allt möjligt med han, trevligt! I skolan idag har det inte hänt någonting speciellt. Vi har gått runt och pratat med klasserna, eller vi pratade med femman och sexan jag, Gustav, Diana, Jojje och Matte. Det gick väl sådär! Hade spanskaprov också. För första gången i mitt liv kände jag mig jävligt duktigt, Gurra kollade på vad jag skrev! Stooooooolt. Haha, efter skolan drog jag och Johanna ner till Tumba. Var en hel del folk på bussen. Johanna är knas måste jag tilllägga, haha störda unge. Nejmen, a.. Det var väl det. Love fick prata med mig i telefon medans jag lockade håret, våt skogsäng blev sakt många gånger kan jag ju säga! H A - HA


Kommentarer
Postat av: Julia - [PHOTOGRAFI.blogg.se]

Åh, ge mig ditt hår :D.

2010-09-16 @ 21:24:37
URL: http://photografi.blogg.se/
Postat av: josefine

Fin blogg <3

2010-09-18 @ 17:54:02
URL: http://jossiamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0