- Måste skriva av mig, SÅ irreterad!



Ni vet inte ett piss. Ni tror er bara veta så grymt mycket hela tiden. Pratar högt framför alla om skitsaker du inte förstår kan såra, inte bara en person i det här fallet. Tänk dig förfan för! Du vet inte ett skit om hur jag känner. Säg att jag är dum i huvudet som inte säger hur jag känner, men herregud jag vet inte vad jag vill och inte vill. Behöver ni lägga er i det? Neej. Jag vill inte ha eran hjälp, jag ber om hjälp om jag behöver den, men jag behöver bara prata isåfall, vad jag väljer att göra är helt upp till mig. Sluta, lägg ner med att välja mina val i livet. Varför bryr du dig så mycket? I vissa lägen är det okej men sen är det helt förbjudet. Vafan är det med dig? Vadå han var min? Går vi i sexårs fortfarande? Killar är inga ägodelar. Känner mig helt tom. På en dag förändrades allting. Och prata gärna inte om mig med andra, för du vet exakt lika lite som dom gör. Fan, jag älskar dig, jag gör det. Jag vill inte bråka men vet du? Jag är så besviken bara, så jävla besviken på dig så det finns inte ord. Du kanske är det du med, men vad har du att vara besviken på? Du sa att han och jag var lugnt. Då är det mina val jag gör, ni andra vet inte ett skit om vad jag känner, så ha inte så jävla mycket luft och snacka om saker ni inte vet ett piss om. Idioter! Men om ni nu vill veta, ja.. Jag saknar han. Nöjda nu? Såhär ni ville ha det? Aa tror fan det. Ni lyckades, glada nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0