- 21.19



Men tjaaaaaa! Nyvakna tjejen här. Haha, har sovit sedan jag kom hem. Runt 4-5. Helt död. Gick upp vid 6 idag för att hinna ta ut mina spolar ur håret. Skulle ha lockar ju. Men dom gick ju ut vid lunchen tyvärr. Var grymt kul att se alla igen. Jag och Johanna åkte med hennes mamma ju, så vi var där 1timme tidigare än alla andra, segt men a. Så vi satt där och pratade med My som kom efter en 20min kanske, sen kom Diana också efter någon halvtimme så det var chill. Haha Aldin trodde jag börjat i Malmsjö också, roligt värre. Han blev helt chockad när han såg mig, HAHA! Aja. Alla hade nya mobiler också, och alla brukar säga att min är så liten men har inte tänkt på det speciellt men nu gjorde man det verkligen. På musiken skulle vi välja ny ordförare och sekreterare till klassrådet, tror ni inte Johanna väljer ut mig till en av de som kan vara bra på att vara sekreterare? Man bara fuck you, aldrig att jag tänker gå och hålla koll på ett jävla häfte med skit. Haha typiskt Johanna att jävlas så. Som tur var blev jag inte.  På NO:n hade jag paaaaaanik. Fattade ingenting, vi skulle göra massa jävla sträck på någon jättestor pappersbit och mina blev ju förfan inte raka! Damp. Aja, jag ska ändå inte bli typ tekniker när jag blir stor så fuck NO:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0