- 23.36



Tjaaaao! Nu är jag klar med alla listor för 2010. Vad skönt det är med ett nytt år. Allt är nytt, skit i det gamla liksom. Vem bryr sig om det längre? Haha. Nyår spenderades hemma, segt men a. Var uppe hos morbror och hans tjej och käkade asgott där. Senare kom Johanna dit efter hon firat med sina föräldrar, så såg vi på raketerna sen sov hon här. Vi satt och pratade om massa hela natten kändes det som. Sen drog hon tidigt imorse. Och vafan har jag gjort? Sovit bort hela dagen och kollat på film. Mys! Åh juste, jag skulle ju inte blogga mer. Hm, undra hur det går med de. Nu har jag fått tillbaka blogglusten. Det går i upp och nerförsbackar det där! Haha. Gott nytt år på er iallafall, stor fet jävla kyss till er! Nu ska jag ringa upp Aldin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0