- Sista listan för 2010.

1. Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
Haha ja.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nja nej, typ inte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Mm.

5. Vilka länder besökte du?
Inga?

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2010?
Massor.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
1april.
20maj.
9-10 september.

8. Vad var din största framgång 2010?
Haha ingen?

9. Största misstaget?
Gjorde saker utan att tänka mig för.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Japp.

11. Bästa köpet?
Min klänning jag köpte i somras från Ohio.


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Olika personer i olika tillfällen men de som fanns i min närhet jämnt.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
VÄÄÄÄÄÄLDIGT MÅNGA! Menn speciellt.

Shakira - Waka, waka.
Denbo och Sebastian Krantz - Inget kan bli som förut.
Alphaville - Forever young.
Metallica - Nothing Else Matters

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var rätt glad iår.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tänk innan jag gjort saker.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit så envis. Inte sätt framåt, bara i nuet. Inte sagt sanningen från början utan flera månader efteråt. 

18. Hur tillbringade du julen?
Med släkt och familj!

19. Blev du kär i år?
Ja, Gustav och Robin.
 
20. Favoritprogram på tv?
Ballar av stål!

21. Bästa boken du läste i år?
Törnbädden och Lustgården.

22. Största musikaliska upptäckten?
Taylor Swift - Back to December.


23. Bästa filmen du såg i år?
Eclipse.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Kommer inte ihåg någonting jag fick faktiskt, haha. Kommer ihåg min ljusrosa klänning jag fick av storasyster, den var klar bäst!


25. Något du önskade dig men inte fick?
Haha japp.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade med släkten pluss Johanna här hemma. Hade studiedag på min födelsedag, det kommer jag ihåg!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, det finns de.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Ingen speciell?

29. Vad fick dig att må bra?

My friends!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?


31. Vem saknade du?
Olika människor i olika tillfällen.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Måste nog säga Robin på den frågan.

ÅRET.
Hur har året varit för dig? -
Bra, visst har det haft sina nerförsbackar men oftast bra.
Bättre än förra året? - Lätt!
Har du träffat några nya vänner? - Ja-
Någonting du aldrig kommer glömma? - Massor, haha.
Har du flyttat under år nollnie? - Nepp.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Haha massa :)
Isåfall vilken? - ehm.. Back to December är en av dom.
Har du druckit alkohol? - Japp.
Har du kysst en främling? - Jag kysste han första gången vi sågs, räknas det?

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit? -
Helt underbar!
Har du strulat med någon? - Ja.
Har du varit kär? - Ja!
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja! :)
Har du haft ett hemligt förhållande? - Kanske man kan kalla det, haha.

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? -
Nej.
Har någon i din släkt avlidit? - Ja..
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Haha a.
Har du varit i slagsmål? - Haha njaej.

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? -
Ja..
Isåfall vad? - Finns massa men en sak speciellt.
Har du skämt ut dig? - Har jag säkert :)
Har du ljugit för en vän? - Japp, tyvärr.
Har du varit ute en hel natt? - Yes.
Har du blivit tagen av polisen? - Haha valborg.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja! Mysigt värre.
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - Ja.

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? -
Björkhaga.
Har någon varit elak mot dig på skolan? - Nej?
Hatar du någon på din skola? - Japp!
Har du gjort något framsteg? -
I?
Har du haft alla rätt på ett prov? - Hahah ja! 

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? -
 Jadå!
Har du förlorat en vän? - Ja.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Ja?
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Skäms men a..
Har du ljugit för din bästavän? - Ja, men det är glömt nu.
Har du haft en relation med en vän? - Haha, lite kanske. 
Har du många killkompisar? - Ja, de bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0