- 22.12



Jag har meeeeeensvärk.. Håller på att dö. Vill bara sova, ska det snart tror jag. Ska bara kolla på hemnet.se och kolla om det finns några roliga hus tillsalu först. Dagen idag har varit lugn och skön, imorgon är det skola igen, "påriktigt" som lärarna säger. Usch och fy. Efter skolan kanske jag ska till gymmet eller simma kanske, ska kolla om någon människa är på. Annars ska jag bara umgås med några, skulle iof träffa Tim kanske imorgon eftersom det inte blev av i helgen, well slutar inte förän halv4 imorgon bara. Hur ska jag klara mig? Det återstår att se. Skönt att man har vännerna där, speciellt Diana, Gurra, Aldin, Seffi och Johanna! Skulle först tagigt bussen här hemifrån imorgon som hade gjort att jag kom 20min försent, men nu skulle min moster skjutsa mig till Vårsta så det får ta någon buss därifrån då, kommer säkert vara massa ungar som ska till Broängen på den med. Nej men nu ska jag lägg mig i soffan, se en bra film tror jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiiint hår!

2010-08-29 @ 22:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0