- Hej.

Jag måste faktiskt medge att jag saknar att blogga lite nu.. Senaste veckorna har det blivit så att man umgåts med vännerna och familjen. I måndags träffade jag och Johanna Tim och Jonas, några andra med lite. Igår var vi på Ung08 där man träffade tjejerna igen från skolan, grymt kul var det! Och innan dess sov jag hos min storasyster och var sen på Kolmården med henne, hennes pojkvän och deras två vänner. Kan erkänna att dagarna bara blivit bättre och bättre, och nu börjar skolan nästa vecka. Bajs! Jaja, nu ska jag förbi Vårsta en sväng till storasyster. Kom ihåg, min uppdatering kommer fortf. vara dålig fram till den 19! Det här var mest skriva av mig inlägg, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0