- 20.32



Halllå. Seg uppdatering, men är sjuk. Så då får det faktiskt vara så. Ingen aning om när jag ska börja med dom där en grej för varje dag, inte ikväll iallafall. Ska sova tidigt. Ska upp halv5 imorgon tror jag, heeeeerregud! Men så är det att gå i musikklasser i Björkhaga, jävla luciatåg.. What ever, hade luciatåg i Högalidkyrkan idag. Vet inte riktigt hur det gick, känns som det var dubbelt så bra förra året när de andra niorna var med iaf, haha. Sen var nästan alla sjuka eller hade varit sjuka så rösterna var inte det bästa. Men det gick bra ändå! Jag hostade däremot 5gånger typ under konserten, inte bra. Haha pinsamt att jag var den enda som hostade och precis innan vi skulle gå in hade jag turen att få en ögonfrans i ögat så var helt svart men skitsamma, kör bara. Asså galet mycket pengar vi tjänat idag, 150 spänn per vuxenbiljett och 20för barn och det var 700 pers där ikväll?! SHIIIIIT ASSÅ! Vet ni förresten vad jag stör mig på? När folk inte sköter sig själva, alla bara gnäller på allt och alla. Var massor med sånt skit idag i korridoren, fuuuuck it. Har annars kommit ut ur duschen precis, nu ska jag tvätta bort det smink som inte försvunnit, sen fixa med mitt hår så det blir lockar tills imorgon och a, det var väl de. Smsar med lite socialt folk med så det är chill. Puuuussisar


Kommentarer
Postat av: Sannababy

vad tycker du om min outfit? hiss eller diss? tacksam om du vill tycka till! kraaaam <3

2010-12-12 @ 22:15:18
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0