- 20.38



Det har varit en lång dag med klassen, men riktigt kul. Visst har det blivit lite dålig stämning då och då, haha mellan mig och Diana mest idag tror jag men haha ja. Käkade tillsammans med Florence, Seffi och hennes mamma. Sen hade vi hört att dom skulle se film i skolan, men Harry potter? Man bara palla, det var inte den dom hade sätt då men någon sa de till Florence satt a, fattade inte men a. Skitsamma, så vi kom överäns om att vi skulle dra och åka pulka. Så vi åkte runt till leksaksaffärer i Tumba men dom var slut, så vi drog till Ica maxi för att köpa en. HAHAH! Sen åkte jag typ 1gång, slog i hela jävla svanskotan när vi vurpade. Kan inte sitta, aaaaajj. A. kul. Förskyld som fan och ont i svanskotan. Det kunde vart lite bättre men a,måste påpeka att jag skrattade så jag grät idag under bilresan. Diana är sjuk, öppnade bildörren och skrek som en och annan dåre och haha a, vi skiter i varför men kul var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0