- 21.38



Haha vet ni, efter jag skrev det där inlägget om Nellsie kom Hugo upp och puffade på mig, som hallå jag finns. Gubben min! Hela förmiddagen idag har vi övat stå och gå inför luncia konserten på Söndag. Skittråkigt. Fick iallafall stå näst längst ut på ledet näst högst upp så det var chill. Förra året stod jag längst fram ut på kanten, haha men den platsen fick Flossi ta över iår. Går inn med Isak iallafall och ut med Gurra. Men det kan ju ändras på söndag. Hatar ibland att vara sopran 1, får alltid gå med någon av killarna då. Och det låter helt knäppt att gå brevid en bas, haha. What ever, efter det hade vi engelska. Jag hade inga böcker eftersom dom låg hemma, jag och Diana hittade stjärntecken i hennes bok iallafall. Tvillingar är nyfikna, älskar att lära sig saker och smarta (Känn på den!) haha och sen håller dom på med mycket saker på fritiden. Tydligen.

Sen hade vi lunch, kändes som lunchen var hundra ååår. Sen NO hela eftermiddagen, trist men vafan. Gjorde klart 8 gmål till Kemin iallafall. (y) Sen stannade jag och Johanna kvar i skolan en stund. Johanna var inne på slöjden och jag satt vid entrén tillsammans med Diana och Mysan. Vi gick runt och kollade på alla skolfoton, många skratt! Haha. Well, efter det åkte jag bara hem. Pussade på min lillasyster som blivit helt Karrokär och hade stått vid grinden ett antal gånger idag och väntat på mig, söötan! Igårkväll stod hon också och vänta tills jag var kvar innan hon gick och la sig hos mamma. Gullisen! Jaja, har tränat också och duschat. Nu ska jag ringa Aldin en snabbis, haha sa att jag skulle ringa han för en halvtimme sen om typ 5min. Stackarn. Puuuuuss!


Kommentarer
Postat av: tina

fin blogg:D

kolla gärna in min ;D

2010-12-09 @ 22:18:02
URL: http://tinisen.blogg.se/
Postat av: Katarina

berätta gärna vad du tycker om min träningsvideo - den är kort och jag hade uppskattat det jätte mycket :)

2010-12-09 @ 22:30:39
URL: http://kattasfett.blogg.se/
Postat av: Cissi

härlig bild :)

2010-12-09 @ 22:48:26
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0