- 22.27

Neeeeej, jag vet att jag inte bloggat. Hade en jättemysig jul och fick allt möjligt. Orkar inte ta foto på allt, eller? Orkar jag? Pengarna är iallafall slut så dom kan ni inte få se, hihi. Var och shoppade med storasyster idag, fick med mig massa tröjor, ett par jeans, ett par tights assnygga. Kärlek! Och sen min älskade väska som jag önskat mig i julklapp men inte fick och vet ni? 200kr billigare var den nu. Fan vad jag älskar rea!

Bjuder på tre fula bilder från webben, haha sitter här i min pjamasjacka och ett par shorts. Myspys.




Vet ni hur mycket jag vill ha tungpiercing? SÅÅÅÅÅÅ SNYGGT!  Tyvärr kommer min mamma aldrig tillåta det och då menar jag verkligen aldrig, tror inte ens jag skulle komma in i huset om jag gjorde en när jag var 18, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0