- 23.10



Madde, Diana och jag. Miss it.

Idag gick jag upp hur tidigt som helst, någon gång vid åtta. Fixade med piercingen, böt om, gjorde fläta i håret och sminkade mig. Med det smink jag hade eftersom allt mitt är slut typ. Sen hämtade Johanna och hennes mamma upp mig. Satt typ och sov i bilen, Zzzz. Johanna skulle spela match, satt och var helt död där inne. Hann iallafall uppfatta att domaren dom hade var helt störd, haha och motståndar laget tränare borde köpa sig ett par kallingar. Äckliga människa som visar hela jävla röven, vidrigt. Sen efter den var slut åkta vi till Nacka forum och shoppade. Juuuuuuuuuulklappar! Och lite smått till mig själv, självklart. Köpte ett svart spetsnattlinne från Gina tricot, så grymt jävla snyggt! Älskar det. Sen en tröja, ett nytt vitt linne och tights. Köpte även en stor tjocktröja, mys och sen en mössa till mig själv. Glömde helt bort sminket, hur klantig får man bli? -.- Tur att mamma ska julhandla imorgon, skickar iväg henne för att fixa det då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0