Dag 3 - Mina föräldrar.



Mina föräldrar. Vem är jag likast tycker ni? Haha alla brukar säga pappa ändå.

Men vad ska jag säga om mina föräldrar då? Min pappa heter Christer och bor i Vårsta tillsammans med Eva som han är förlovad med och hennes två barn. Träffar inte pappa speciellt ofta. Min mamma heter Kerstin och bor på landet i Grödinge. Och jag har bott med henne hela livet. Eftersom dom gjorde slut innan jag föddes så blev det så. Haha, ibland kan man ju undra hur det varit om dom varit tillsammans fortfarande. Hur dom var ihop och så, för det har jag ingeeeeeen aning om! Haha, menmen. Älskar dom båda två grymt mycket. Vad mer ska jag säga? Det här är mina föräldrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0