- Diss/Fniss



Vintern - Jag hatar vintern. Är knappt ute längre för man fryser bara ihjäl utomhus. Och vafan finns att göra? Jag hatar, hatar, hatar vintern!
Det är ljust två timmar sen bäcksvart - Skittråkigt. Verkligen. Tänk på sommaren, då är det ljust till typ 11 sen blir det ljust vid 2 - 3 igen på natten. Så jävla härligt!
Plugga på loven - Jag och matte går ju inte ihop satt..

Röda läppar - Sååååååååååååååååååååå snyggt! Kärlek verkligen. Började gilla det i November någon gång men lyckades ha bort mitt läppstift då och har inte orkat köpa något nytt. Fick ett i julklapp nu och a kärlek,kärlek,kärlek. Verkligen.
Spets - Älskar spets, så jävla snyggt.
Rea - Grymt ju. Köpte min älskade väska som jag inte fått i julklapp och vet ni? Nu 200kr billigare. Jag giiiiiiiiillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0