- Dom senaste dagarna.



I helgen har det inte hänt någonting speciellt. I lördags var vi hos Johanna på hennes systers fest och var fotografer. Eller jag mådde skit dåligt så jag låg uppe på Johannas säng och såg på film. Fastän såg bara halva. Haha! Så Johanna hade min kamera och sprang ute och fotade med. Sen var jag kvar där tills hennes syster och hennes kompisar drog iväg med bussen dom hyrt. Var faktiskt lite coolt när den där stora bussen kom in på deras uppfart, mitt på landet liksom. Haha!Sen åkte jag hem, helt död. Somnade direkt. I söndags började jag känna av min förskyldning på riktigt. Hade feber och allt, så stannade inne hela dagen sen igår följde jag med mami och lillasyster till stranden vilket visade sig inte vara världens bästa. Mådde bara ännu sämre när jag kom hem. Idag har jag inte gjort någonting, solat lite. Tagigt det lugnt! Var hos Mats på kvällen med mami och Tindra. Nu känner jag att jag börjar bli på bättringsvägen och nu frågade mami om jag ville till stranden imorgon, hm.. Vill jag? Klart jag vill! men ska jag? Ja, får fundera på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0