- Uttråkad.

Håller på att fixa i mitt rum.  Trodde det skulle ta några hundra år! Men börjar faktiskt bli klar och hur länge har jag hållt på? Ca en halvtimme tror jag. Fick damp tillslut på mina mjukisar som tog upp all plats i gaderoben så slängde ut dom på bordet, vet inte vad jag ska göra med dom.. Mamma får ta hamnd om dom! Kommer vilja ha dom i höst/vinter igen. Men vem fan använder mjukisar på sommaren? Inte jag iallafall. Johanna ringde mig precis också, men klickade mig när hon tyckte jag var så tråkig som inte kunde träffas.. Elakt:(! Hon ska tycka synd om mig! Wellwell, ska återgå till det jag håller på med. Så det blir klart någon jävla gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0