- Visste ni ..



J
ag är fullkomligt hopplöst förälskad i Taylor Lautner?!
Eller rättaresagt, Jacob Blacks personlighet och Taylor Lautners utséende. Helt perfekt är han! Dog för han redan i andra boken och alla bara "Wtf? Jacob? Är du seriös?" Dom flesta tänkte sig ju han fortf. i långt hår! Men vem är det nu alla suckar efter? Jo Taylor! Är jag förvånad? Nej för killen är h e l t perfekt! Och jag snackar faktiskt inte om utseéndet, det är faktiskt meeeest hans personlighet jag älskar när han spelar Jacob. Där blev ni lite förvånade va? Och visst tro mig inte, men när man får se Taylor/Lautner första gången i Eclipse där vid Bella&Edwards skola och  han står där MED kläder på sig, alltså inte bar överkropp redan då fick jag svårt att andas, skrek till lite och började hoppa på stolen! Fråga Johanna! Hon bara - ssh! till mig hela tiden. Börjar också alltid gråta i dom samanhang i filmen när Bella är dum mot honom, vemfan tackar nej till att bli en varulvstjej?! Vem tar Edward före Jacob?! Inte jag, och jag vet att det finns betydligt fler som tänker som jag. Det skulle vara en dröm att ha Taylor Lautner som pojkv. helt klart! Älsklingen, men den önskan behöver jag inte drömma om längre. Han är ju min man! Haha, numera heter jag:
Karolina Lautner. Gaaaaaalet snyggt ju!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Håller me ! ;) <3

2010-07-13 @ 23:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0