Igår..

Blev det ingen uppdatering. Och idag kommer den bli dålig med dessvärre.. Men ni överlever! Gårdagen spenderades hemma med lillasyster. Kärlek till den pluttungen! Well.. Varför går tiden så segt? Någon som vet det? Jag vill bara att det ska bli tisdag, n u. "Varför?" undrar säkert alla nu och jodå, fortsätt undra ni. Hehe! Berättar mer om min dag senare, ska till Mats nu där han, Ville och Lotta är och grilla tillsammans med dom, mami och Tindra. Trevligt! Har faktiskt inte grillat på hela sommarlovet, eller jo.. Vad snackar jag om, det har jag visst! Först nere vid brosjön med vännerna sen med Johanna, Philip och Martin men skitsamma, alltid lika mysigt att grilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0