- 00.30

Johanna kom hit förut, vi satt och pratade om allt möjligt en stund med mamma som vanligt. Mys! Tindra blev asglad över att se Johanna och sprang runt och krama henne som en dåre, haha göööllisar. Sen har vi sätt på Wallander, Jokern. Jag som jag aldrig sätt hela men nu är det gjort. Nästan den sämsta Wallander filmen. Jaja, sen drog jag och tvättade min piercing. Johanna fick ju se för första gången och stackarn höll på att svimma, hon bara GÖR DU DET DÄR TVÅ GÅNGER OM DAGEN?! Hahah, känner igen mig. Fick ju ligga ner på badrumsgolvet i typ 10min första gången jag tvättat den men jaja, nu har hon precis lagt sig i sängen. Ska göra detsamma och smsa och bara prata en massa strunt med henne. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0