- 16.04



Kolla vad brun jag var?! Ge mig brännan tillbaka vafan.

Kom hem med tre bussen. Sitter här och är barnvakt till lillasyster. Hon kollar på film och jag sitter och smsar med Hampus. Drog mig till datorn nu för att uppdatera lite. Var i skolan idag, NU ÄR ÄNTLIGEN REDOVISNINGEN ÖVER! Haha och min och Flossis dans blev bäääst, haha alla kunde den utantill fan sen! Så i slutet av lektionen stog vi hela klassen och dansade våran dans till låten, HAHAHA! gick väl helt okej ändå. Vi skötte oss bra, men sen stannade plötsligt skivan mitt i allt så ja, hahaha lite mobbat men what ever. Nu är det över! Nu är det bara julsånger och allting på musiken igen som vanligt och engelskan rullar väl på som vanligt det med. Hände annars ingenting speciellt idag i skolan.  Råkade slå till Aldin ashårt med boken, fick skitdåligt samvete men det var lugnt så det var ju skönt. Skoja inte om att jag fick panik, är fan inte klok. Haha! Efter våran redovisning började lärarna prata om att vi var så bra. Så vi drog in till Aldins klss och sjöng för dom, eller Johanna, Diana, Isak och Gurra gjorde det. Asduktig är dom! Jag ville inte vara med, haha verkligen inte, så jag satt och småprata lite med Aldin. Nej men nu ska jag gå och pussa lite på min lillasyster så hon blir irreterad eftersom hon inte vill att man stör henne när hon kollar på film och hon är SÅÅÅÅ SÖT DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0