- 20.25



Ännu en dag man inte gjort ett piss. Men jag orkar inte! Jag orkar faktiskt inte. Inte sugen på någonting annat än att ligga i min säng och ja, jag är tråkig. Men jag vill sova ut, jag vill bara va. Snart är det dom där jobbiga skoldagarna igen. Och då är väl mitt pigga humör tillbaka. När jag springer fram och tillbaka i korridoren och bara är galet glad! Eller så är det tvärtom, då är jag världens surast och bara skriker och är arg.. Menmen. Idag var jag ute och gick med mosters hund 1mil tillsammans med mamma och lillasyster. Eller Tindra låg i vagnen och sov! Råkade ha sönder kopplet med, inte bra! Tur att vi hade hans reserv med. Men snacka om att hunden drog, var inte lite jobbigt att få han att gå fot hela landsvägen. Haha! Jaja, snart blir det duschen. Men håller på och skriver lite fram och tillbaka på en text. Rolig fredagskväll? Jo men absolut! Vänta, är det inte idol idag? När fan började det? Haha håller inte koll alls på det där, men får väl slå på TV:n nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0