- 22.11



Har precis pratat klart med Aldin i telefon typ. Imorgon blir det skola. Bara skönare lektioner så det är nice. Så en fredag ska vara! Idag har jag inte tagigt någon alvedon alls, klarat mig utan. Men nu ska jag ta en snart, så jag kan sova lugnt utan att vrida och vända på mig pågrund av huvudvärken. Ikväll har jag, mamma och Tindra varit hos min mormor och ätit tillsammans med andra från mammas släkt. Trevligt! Sen efteråt blev det hem och träna 1 timme, sen duschen och a. Nu hamnar jag här. Ska ladda systemkameran nu, sen tvätta piercingen sen blir det till att lägga mig och smsa med härligt folk med min sega nokia jag har förtillfället, tar 522068291 år att smsa med den! Puuuuuuuuuuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0